perjantai 7. joulukuuta 2012

Kuka minä olen?

Heippa kaikki!

Aloitan blogi-urani juhlallisesti hieman kertomalla itsestäni, jotta saatte hieman ideaa siitä kuka minä oikein olen.

Eli olen Heidi, ikää on mittariin kertynyt kokonaiset 28 vuotta! Virallista asustelua täällä Keskilännessä on kertynyt jo huimat 3 viikkoa. Alunperin olen kotoisin Porin suunnalta, sittemmin eksyin Helsinkiin ja vuoden Kansas Cityssä asumisen jälkeen päädyin takaisin Helsinkiin, ja nyt vihdoin ja viimein pysyvästi Springfieldissä, Missourissa. Kyllä, Simpsonien kaupungissa.. Vaikkakin virallinen Simpson-city taitaa olla Springfield, Oregon. Näitä Springfieldejähän kai riittää ihan joka osavaltioon..  Ja mieshän se muuten oli, joka minut tänne keskilänteen takaisin toi. :)
Mutta siitä ja monesta muusta kirjoittelen jatkossa tässä blogissa. Pahoittelen jo etukäteen mahdollisia kirjoitusvirheitä, suomen kieli ei enää ole kuin lukioaikoina.. Mutta ehkä tämä blogin kirjoittaminen helpottaa säilyttämään senkin kaiken tämän englannin höpinän keskellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti